jueves, 23 de agosto de 2012

Ara va de bo


Ara que visc a prop de les estreles, i del sol i de la lluna, ha arribat el moment de reprendre el meu blog. El meu raconet per contar el que passa al meu voltant. I el meu voltant es Paiporta, i les meues coses són les coses que passen a un poble de l’Horta Sud  maltractat per l’especulació i el creixement desorbitat. Un poble que ha canviat els camps per l’extrarradi, el paisatge de la terra per una mena d’espai ple de edificis, on viu poca gent, a la que poc interessa el que passa per ací. Però malgrat tot això el meu poble continua vivint, continua mantenint botigues de poble, i eixa capacitat de fer que et sentisques com a casa a qualsevol carrer. Aniré contant i denunciant les coses que ací ocurreixen. Però aquest bloc será més coses, será el meu refugi per parlar d’altres qüestions que me importen, que em fan sommiar i gaudir de la vida, i de les que em fan patir, també.

No hay comentarios:

Publicar un comentario